Termeni si conditii comert ON-line.

Va multumim pentru vizitarea magazinului nostru.

Scopul colectarii datelor este strict conform politicii de confidentialitate. Ele sant prelucrate strict scopului pentru care le-ati introdus in site.

Dupa plasarea comenzii societatea noastra va trimite coletul cu marfa comandata la dvs in condiriile stipulate de dvs.

1-Cu pata ramburs la valoarea stipulata in comanda.

2-In cazul platii cu cardul coletul va fi expediat la destinatie fara nici o plata la sosire.

3-In cazul platii cu ordin de plata pe baza unei proforme sau facturi fiscale, coletul va pleca dupa condirmarea incasarii banilor.

In cazul in care marfa nu se afla pe stoc total sau partial aceasta se va aduce de la furnizor si coletul se va trimite complet (daca clientul nu solicita altfel Atentie! in acest caz costurile de transport achitate de client vor creste odata cu nr coletelor trimise.

In cazul in care clientul dupa plasarea comenzii se rezgandeste total sau partial acesta poate renunta la comanda fara nici o obligatie a acestuia pana cand aceasta este expediata.

De asemenea clientul se poate razgandi si poate returna marfa in timp de 14 zile de la primirea acesteiai fara nici o justificare din partea sa, cu conditia ca aceasta sa fie completa fara urme de uzura sau folosire insotita de actele cu care a fost expediata (garantie, carti de folosire, e.t.c.) si in ambalajul original asa cum i-a fost expediata. In acest caz acesta o trimite inapoi societatii la adresa de unde i-a fost expediata cheltuielile de transport revin in sarcina clientului exclusiv. Dupa primirea acestuia si verificarea sa, se vor returna banii de pe produs in contul semnalat de client.

Exista posibilitatea putin probabila ca anumite produse sau coduri sa fie scoase din fabricatie caz in care un angajat al societatii anunta de acest fapt clientul oferindu-i variante alternative de produse similare acolo unde este posibil.

In cazul in care clientul nu doreste varianta alternativa sau nu exista varianta alternativa poate renunta la comanda partial sau total fara nici o obligatie din partea sa.

Exista posibilitatea putin probabila sa existe in anumite situatii neconcordante intre stocurile On-line si realitate, datorita timpului de prelucrare a comenzilor sau a unei erori umane de prelucrare. In acest caz acest fapt se aduce la cunostinta clientului urmand ca el ia o decizie conform termenilor de mai sus.

Puncte de fidelizare (loialitate).

Punctele de fidelizare se aloca clientilor ce au arondat un cod in acest sens. Codul este emis de societatea noastra conform politicilor acesteia. Punctele de fidelizare se acorda in cazul cumparaturilor On-line sau cumparaturilor din magazin daca acestea sant platite cash sau cu cardul bancar. Aceste puncte pot fi folosite ca reduceri de pret pentru viitoarele cumparaturi de marfuri sau servicii si pot fi folosite la 20 de zile de la emiterea facturii care le genereaza (pentru persoane fizice si pers juridice fara contarct). Punctele NU pot fi transformate in bani. In cazul anularii sau returnarii unei facturi punctele generate de acea factura se anuleaza. In cazul in care valoarea punctelor depaseste valoarea cumparaturilor atunci acestea vor fi folosite partial in cuantumul valorii cumparaturilor. in cazul existentei pe comanda si a transportului necesar livrarii acesta nu este acoperit de valoarea punctelor valorice. Aceste puncte au o valabilitate limitata ele acumulandu-se la fiecare cumparatura si valabilitatea lor prelungindu-se la fiecare achizitie. Valabilitatea acestora fiind in functie de politicile firmei (in prezent fiind de 3 luni daca in acest interval nu se face nici o cumparatura care sa genereze minim 1 punct acestea devin nule). Situatia punctelor o puteti vizualiza in contul ON-line in meniul din dreapta. Pentru orice neclaritati sau relatii suplimentare va rugam sa ne contactati. 


ANPC-http://www.anpc.gov.ro