FORMULAR EXCLUSIV DEDICAT PRODUSELOR
SCULE ELECTRICE BOSCH             

Societatea noastra asigura service la urmatoarele branduri de scule electrice:  BOSCH  MAKITA  ,  DEWALT  . HIKOKI (HITACHI) AEG   RYOBI  
De asemenea putem furniza piese la cecere pentru aceste branduri comanda realizandu-se in acest magazin ON-line. Daca nu gasiti un o piesa in magazin inseamna ca aceasta nu a mai fost comercializata de noi pana in prezent, asta nu inseamna ca nu poate fi adusa. Daca doriti un termen de livrare si pret pentru piesa ce nu o gasiti in sistem puteti trimite un mail cu datele piesei la mail: service@camardu.ro sau tel 0256487771 , 0256406119 
Puteti gasi toate schemele explodate pentru diferite branduri la urmatoarele linkuri: 
Pt  BOSCH  : http://www.powertools-aftersalesservice.com/public/boschprof/service?country=RO&lg=ro
Daca doriti sa trimiteti un produs BOSCH la reparat atat in garantie cat si postgarantie acest lucru e f simplu accesand urm link: clik aici 
Pt  DEWALT  : http://2helpu.com/world/ 
Pt  HITACHI  : https://gin.hitachi-koki.co.jp/ois/productSearch2.html 
                                                                                                                                                                                        
Prin service-ul propriu asiguram mentenanta sculelor si echipamentelor cu piese originale. Garantia de reparatie fiind de 3 luni de zile pentru piesele schimbate. Nu se repara masini care nu au acceptat devizul complet. In cazul in care valoarea reparatiei este mai mica decat valoarea constatarii aceasta se returneaza partial incat sa acopere valoarea reparatiei.




Pentru a beneficia de 3 ANI GARANTIE trebuie sa inregistrati produsul achizitionat in cel mult 4 saptamani dupa facturare, accesand linkul uramator clik aici unde sant mentionate si termenii si conditiile garantiei. 
Dupa inregistrare in termen de 5 zile lucratoare o sa primiti un email de confirmare de la Centrul de Service Bosch. Va rugam sa pastrati confirmarea primita si sa adaugati in forma tiparita la fiecare solicitare de reparatie in garantie. 
De asemenea este necesar sa prezentati si Talonul de Garantie primit la achizitie cat si factura produsului in copie.
3 ani Garantie este valabila atat la Persoane Fizice cat si la Persoane Juridice. In cazul neinregistrarii produsele beneficiaza de garantia standard de 1 an persoana juridica, 2 ani persoana fizica.

Service la sculele Bosch se poate comanda gratuit de pe tot teritoriul Romaniei.
Comandati reparația online pentru scule BOSCH,sau Dremel in GARANTIE            Simplu! Comod! Rapid!
Expediați scula electrică defectă direct la Bosch Service Center prin serviciul de curierat Fan Courier, care asigura preluarea coletului Dvs de oriunde din țară. 
1. Accesați aici  și comandați preluarea coletului prin Fan Courier.
2. Completați un scurt formular pentru preluarea coletului Dvs.
3. Impachetați cu grija produsul pe care doriți sa-l expediați.
4. Atașați documentele solicitate (certificat de garanție, dovada de achiziție in copie, dovada inregistrarii a produsului pentru 3 ani Garantie (daca este cazul))
5. Tipariți documentul de transport (AWB) si atașați-l coletului Dvs.
6. Fan Courier vă va contacta pentru preluarea coletului Dvs. Pentru informații ulterioare legate de livrarea coletului Dvs vă rugăm contactați FanCourier indicând numărul AWB.


makita  GARANTIE 3 ANI ! (prin Service propriu)

Garanţia Standard*:Se referă la maşinile electrice şi cele cu acumulatori Makita şiMakita mt, comercializate de Makita România, aflate înprogramele Scule electrice pentru Construcţii respectiv Păduri, Parcuri şi Grădini, maşini ce vor beneficia de Garanţie Standard*de: 24 de luni, atât pentru persoane fizice cât şi pentru cele juridice.
Încărcătoarele şi acumulatorii Li-ion (în limita a 500 de încărcări)beneficiaza de Garanţie Standard* de 12 luni indiferent dacă sunt achiziţionati ca echipare standard a maşinilor sau separat caaccesorii electrice.
Garanţia Extinsa*:Se adresează utilizatorilor finali (persoane fizice și juridice) care achiziţionează maşini şi accesorii electrice comercializate de Makita România SRL (aferente programelor Scule electrice pentru construcţiişi Păduri, Parcuri şi Grădini) şi identificabile prin seria unică aprodusului, care vor beneficia de Garanţie Extinsă* de 36 de luni.(*cu exceptia maşinilor prevăzute în nota de mai jos)Încărcătoarele şi acumulatorii Li-ion (în limita a 500 de încărcări)beneficiaza de Garanţie Extinsa* de 24 luni indiferent dacă suntachiziţionati ca echipare standard a maşinilor sau separat ca accesorii electrice.Condiţiile de acordare a Garanţiei Extinse* sunt:
1. Achiziţionarea de maşini şi accesorii electrice comercializate de Makita România SRL (aferente programelor Scule electrice pentruconstrucţii şi Păduri, Parcuri şi Grădini şi identificabile prin seria unică a produsului), prin Distribuitorii autorizati de pe teritoriul României  ( https://www.makita.ro/dealer-locator.html ).
2. Înregistrarea Seriei maşinii şi/sau a Acumulatorilor şi Încărcătoarelor în cadrul secţiunii dedicate Garanţiei Extinse* de pe site-ul www.makita.ro/3-ani-garantie , în termen maxim de 30 de zile calendaristice de la data documentului fiscal de achiziţie.
3. Emiterea documentului de 3 ani garanţie.*sunt excluse de la acordarea Garanţiei Extinse următoarele categorii de maşini:
  • Maşini cu motor termic
  • Maşini pneumatice şi compresoare
  • Aparate de măsură cu laser 
  • lanterne
  • Pentru a beneficia de Garanţia Extinsă*, utilizatorul final va prezenta Centrului Service cumulativ următoarele documente:
    1. Documentul fiscal de achiziţie.
    2. Garanţia Standard – Certificatul original emis de Makita România SRL.
    3. Garanţia Extinsă – Certificatul emis la înregistrarea produsului pe www.makita.ro/3-ani-garantie Lipsa oricărui document din cele de mai sus duce la invalidarea Garanţiei Extinse.

SERVICE  Milwaukee 

De la 1 Septembrie 2022 service-ul pentru sculele Milwaukee se poate face prin platforla MILWAUKEE E-Service cu acces 24 ore pe zi 7 zile pe saptamina.. accesand  aici!
Procedura de lucru o aveti  aici!

SERVICE AEG (Prin service propriu Postgarantia)

Service-ul autorizat din Romania:
S.C. DEPANERO S.R.L.
Soseaua Orhideelor Nr.27-29
Sector 1. Bucuresti
Contact:
Telefon:*4114 - numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele; 0742 726 843  - Linie directa, numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele
Email: service@depanero.ro
Website: https://www.depanero.ro/
In cazul defectarii produselor, va rugam sa va adresati direct catre Depanero.
Depanero dispune de serviciul de livrare door-to-door cu posibilitatea de inregistrare pe acest link: https://www.depanero.ro/

Manualele sculelor. schemele explodate si codurile pieselor de schimb se gasesc pe saitul producatorului la adresa: https://services.aeg-powertools.eu/en-eu/


SERVICE   RYOBI    (Prin service propriu Postgarantia)
 K  K  
Garantia este mentionata in cartea masinii, precum si service-ul acreditat pentru garantii. Garantia este de 2 ani persoane fizice respectiv 1 an persoane juridice  , cu extindere la 3 ani in cazul inregistrarii sculei pe site. Beneficiaza de garantie extinsa sculele electrice alimentate la retea si pe acumulatori (acumulatorii vor avea garantia de 2 ani.)  Nu beneficiaza de extinderea garantiei cele cu motor pe benzina.

Siteul pentru inregistrare este mentionat mai jos; aici gasiti detalii despre garantia acumulatorilor si a incarcatoarelor:

https://warranty.ryobitools.eu/ro-ro/home?territory=9


Service-ul autorizat pentru garantii este Depanero, care poate fi contactat pe site: https://www.depanero.ro pe aplicatie, sau la telefon tel: *4114 (numar cu tarif normal) sau tel: 0742726843.  Pentru reparatii in garantie la Depanero e nevoie de factura cu care a fost achizitionata scula de la dvs, iar daca sunt depasiti cei 2 ani mai e nevoie si de dovada extinderii garantiei.

https://www.depanero.ro/informatii-contact-depanero


In perioada de post garantie puteti duce duce masina la orice service ce depaneaza astfel de masini sau puteti comanda piese la societatea noastra ON-line sau mail daca piesele nu se afla in catalogul ON-line la adresa: service@camardu.ro.  Informatiile necesare comenzilor adica scheme explodate si uneori preturi gasiti la linkul: https://services2-ryobi-psol.ttigroup.eu/ro-ro/




SERVICE     REMS     (prin Service propriu Garantie la produsele vandute de noi si postgarantie indiferent de unde este achizitionata)

Pentru piese de schimb originale va rugam accesati pagina producatorului: https://rou.rems.de/start-news.aspx  unde la Produs Search (dreapta sus) introduceti codul sculei apoi dupa identificare deschideti schema sparta identificati codurile dorite si comandatile in site. Daca nu le gasiti inseamna ca acele coduri nu au mai fost importate si trimiteti un mail cu comanda dvs la : office@camardu.ro va vom raspunde cu pretul si disponibilitatea acestora.

Tot in pagina producatorului acele produse la care Garantia se poate extinde la 5 ANI! trebuiesc inregistrate de beneficiar pentru a putea beneficia de exttinderea garantiei de la 1 An (pers juridice) respectiv 2 Ani (pers fizice) la cei 5 Ani dati de producator! Acest lucru se poate face accesand linkul: https://service.rems.de/prelungirea-perioadei-de-garantie-de-producator-la-5-de-ani


SERVICE UTILAJE

Pentru service in perioada de garantie a generatoarelor SENCI, utilajelor de constructii IMER, Bisonte, TITAN, WAGNER, Batmatic, accesati AICI unde puteti obtine informatii utile sau completa formularul de preluare de catre curier a echipamentului in perioada de garantie.